Všeobecné podmínky užití
Služby e-Rezervace:
Rezervace produktů v butiku prostřednictvím Promod.cz

Pro veškeré otázky spojené s využitím Služby e-Rezervace v butiku prostřednictvím Promod.cz neváhejte kontaktovat klientské oddělení: klient@promod.cz.

SLUŽBA E-REZERVACE

OBCHODNÍ USTANOVENÍ SLUŽBY E-REZERVACE

PODMÍNKY A OMEZENÍ

ZRUŠENÍ / ODSTOUPENÍ OD E-REZERVACE

KOUPĚ / PŘEVOD VLASTNICTVÍ



SLUŽBA E-REZERVACE


Služba e-Rezervace Promod je dostupná na stránkách Promod.cz, nebo prostřednictvím mobilního telefonu na m.Promod.cz a také v iPad a iPhone aplikacích.

Přístup do služby e-Rezervace je otevřen všem plnoletým uživatelům internetu, nebo uživatelům majícím právo na uzavírání obchodní smlouvy. Podmínkou pro přístup k službě e-Rezervace na Promod.cz je vytvoření osobního profilu na stránkách Promod.cz.

Možnost e-Rezervace na Promod.cz se vztahuje na rezervaci maximálně 2 produktů v butiku Promod na území České republiky. Délka rezervace je 3 dny pro běžné uživatele / věrnostní klient může rezervovat až 3 produkty na 3 dny

Využití služby není podmíněno nutností nákupu. Pro e-Rezervaci produktu v butiku na Promod.cz není třeba produkt platit prostřednictvím internetu. Platba proběhne v butiku Promod při jeho převzetí, pokud se klient, který produkt rezervoval, rozhodne k jeho koupi. V případě, že nedojde k prodeji rezervovaného produktu, bude produkt znovu vrácen do prodeje.

Žádost o e-Rezervaci realizovaná přes internetové stránky Promod.cz nezaručuje dostupnost produktu v butiku. Je třeba vyčkat na potvrzení rezervace a její číslo, které bude klientovi zasláno na zadaný e-mail nebo SMS.



OBCHODNÍ USTANOVENÍ SLUŽBY E-REZERVACE


  • Pro realizaci e-Rezervace na Promod.cz je třeba kliknout na Réserver en boutique, na stránce s popisem produktu a jeho velikosti.
  • Na této stránce klient vybere požadovanou velikost a po zadání poštovního směrovacího čísla se zobrazí seznam butiků, na kterých je produkt dostupný, je možné využít také službu chytrého mobilního telefonu « v blízkosti ». Pro výběr butiku je třeba kliknout na Réserver en boutique
  • Pro dokončení rezervace se klient přihlásí ke svému profilu na Promod.cz nebo si vytvoří nový profil.
  • Po potvrzení je třeba ověřit aktuálnost zadaných údajů a seznámit se a následně přijmout podmínky služby e-Rezervace.
  • Rezervace bude dokončena poté, co butik potvrdí prostřednictvím SMS nebo e-mailem (podle výběru klienta), že byl produkt rezervován a odložen stranou.
  • Pro vyzvednutí rezervovaného produktu na prodejně musí mít u sebe klient e-mail nebo SMS s potvrzením rezervace. V případě, že si v průběhu vyznačené doby klient nevyzvedne rezervované produkty, bude rezervace zrušena. Produkt bude vrácen zpět do prodeje.



PODMÍNKY A OMEZENÍ


  • Tato služba je dostupná ve všech buticích Promod na území České republiky, služba může být omezena v jednom či více buticích v období zvýšené návštěvnosti, při provádění prací na prodejně nebo před uzavřením prodejny.
  • Služba e-Rezervace není spojena s nutností nákupu. Žádost o e-Rezervaci na Promod.cz nezaručuje dostupnost produktu v butiku. Je třeba vyčkat na potvrzení rezervace a její číslo, které bude zasláno prostřednictvím e-mailu nebo SMS, před vyzvednutím produktu.
  • Je možné realizovat rezervaci pouze 2 produktů zároveň a v maximálně 2 rozdílných buticích. Věrnostní klientka může rezervovat až 3 produkty.
  • Po potvrzení e-Rezervace bude zboží rezervováno na 3 dny.
  • Zlevněné produkty, produkty ve speciální časem omezené obchodní akci, či produkty označené jako « dobrá cena » není možné rezervovat prostřednictvím služby e-Rezervace na Promod.cz.



ZRUŠENÍ / ODSTOUPENÍ OD E-REZERVACE


Služby e-Rezervace jsou zdarma a bez nutnosti nákupu rezervovaného zboží při zkoušení v butiku.

Uživatel internetu může zvolit, zda si produkt vyzkouší, nebo ho nevyzvedne a v každé chvíli probíhající rezervace může odmítnout nákup produktu.

Má možnost zrušit svou e-Rezervaci v butiku:

  • Při oznámení nepřevzetí rezervace v butiku,
  • Kliknutím na odkaz v e-mailu s potvrzením e-Rezervace (v případě zvolení e-mailu jako způsobu informování),
  • Přímým telefonickým kontaktem butiku Promod, ve kterém rezervaci realizuje v otevírací době butiku,
  • Odesláním žádosti na klientské oddělení Promod : klient@promod.cz.



KOUPĚ / PŘEVOD VLASTNICTVÍ


E-Rezervace produktu klientem není spojena s nutností nákupu tohoto produktu.
Produkt se stává vlastnictvím klienta pouze v případě, že se rozhodne pro jeho koupi a pro realizaci platby v butiku výběrem způsobu platby, který je v daném butiku k dispozici.