Služby na prodejnách

Abychom lépe odpověděli na Vaše potřeby, nabízíme v prodejnách následující služby:

Návrat a výměna produktů

Pro výměnu nebo návrat produktů zakoupených v Promod stačí pouze přinést produkt spolu s účtenkou do jedné z našich prodejen Promod, nejpozději měsíc od data nákupu produktu (zboží musí být nerozbalené , bez krejčovských úprav, opatřeno originálními vnitřními i vnějšími etiketami).

Nabízíme 2 řešení:
  • - výměnu produktu,
  • - vrácení produktu

Rezervace produktů v prodejnách Promod

V Promod můžete rezervovat až 2 produkty* po dobu 3 dnů (až 3 produkty na 3 dny pro členy věrnostního programu Promod). Výjimkou je období slev, během kterého není možné rezervovat produkty.

* Mimo zlevněné či přecenné produkty a poslední kusy z kolekce.

Krejčovské úpravy

Pro úpravu produktů zakoupených v Promod, stačí přijít na jednu z našich prodejen Promod a ukázat účtenku či potvrzení o nákupu .
Nabízíme jednoduché zkrácení kalhoty* (zkrácení délky) za 150 Kč (zdarma pro klienty věrnostního programu).
Krejčovské úpravy jsou realizované do 2 až 3 pracovních dní.

* Více se dozvíte na prodejně

Dárková karta

Pro více informací o Dárkové kartě Promod, klikněte sem

Věrnostní karta Promod

Pro více informací o věrnostním programu Promod , klikněte sem


Kontakt V případě otázek jsme Vám k dispozici.